TÜRK ARIYORUM!..


Ne günlere kaldık ey!..Oğuz ata;

Türk’ün öz yurdunda Türk arıyorum,

Türk dediğimiz Türkler; dağlarda yata,

Türk’ün öz yurdunda; Türk arıyorum.


Bizi bizden alıp; yaban ettiler,

Harsımı, töremi; talan ettiler,

Kul’a kul olmayı; “Turan” ettiler,

Türk’ün öz yurdunda; Türk arıyorum.


Vatan Türk’ün, bayrak Türk’ün  velakin,

Makamlar; koltuklar devşirmelerin,

Yaralar kangıran; yaralar derin,

Türk’ün öz yurdunda; Türk arıyorum.


Bozkurt zannedersin; baktım tasmalı,

Kimi ülkücüyüm diyor; kimi Osmanlı,

Şu Mevlevi musluğunu biraz kısmalı,

Türk’ün öz yurdunda; Türk arıyorum.


Türk’ten söz açsanız; rengi bozulur,

“Kızılelma” desen ordan toz olur,

Kopuz’um Maraş’ta; Muş’ta saz olur,

Türk’ün öz yurdunda; Türk arıyorum.


Ya Bektaşi, ya Alevi; denmiş dışlanmış,

Kendi vatanın da; hep garip kalmış,

Arap’ı, Fars’lısı; çalmış oynamış,

Türk’ün öz yurdunda; Türk arıyorum.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar