Nedir?

Alevi, sünni

Nedir?

Sağ, sol

Nedir?

Senlik, benlik kavgası


Sağ gözde benim

Sol gözde benim

Alevi de benim

Sünni de benim

Oğlan da benim

Kız da benim

İki evladı birbirinden;

Söyle, nasıl ayırd ederim?


Yeter ki;

Türk olsun, doğru olsun,

Dürüst olsun,çalışkan olsun

Yeter ki;

Vatan için, Millet için,

Özgürlük için, Adalet için

Birlik olsun, Dirlik olsun,

Kardeşlik olsun ...


Dini, inancı, mezhebi ve dünya görüşü ne olursa olsun Türkler; aynı Ata ve Ananın çocukları, aynı milletin evlatları ve kan kardeşidir. Türkler arasında ayrımcılık yapanlar, milleti bir birine düşürmeye çalışanlar, kardeş kavgası çıkarmak isteyenler, gerilimden ve kaostan beslenenler, ülkede kardeş kavgası çıkarmak için fırsat kollayanlar en büyük Türk düşmanı ve bölücüdür...

Bizim kavgaya değil, birlik ve beraberliğe ihtiyacımız var.


Fatih Mehmet Yiğit

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar