“Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun”
Dedi,
Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an.
Bozmadım…
***
“Bekle” dedi, gitti.
Ben beklemedim, O da gelmedi…
Ölüm gibi bir şey oldu,
ama kimse ölmedi…”
***
“Benimle bir ömür geçer mi ki?” dedim…
“Senle geçirmeye ömür yeter mi?” dedi.
İşte bu bana bir ömür yetti…
***
İlk “O” kulda sınıfta kaldım ben.
Sonrası malum;
hala “O” kuldayım.
***
Dün sabaha karşı, kendimle konuştum.
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum.
Yokuşun başında bir düşman vardı,
Onu vurmaya gittim, kendimle vuruştum…
***
Aşk; görmekten çok özlemeyi sever,
Dokunmaktan çok düşlemeyi.
Ve aşk öylesine haindir ki,
Nerde imkansız varsa gider onu sever.
***
Ne cenneti merak ediyorum,
Ne de cehennemi;
Çünkü ben annemi gülerken de gördüm,
ağlarken de.
***
Sana bir şiirler olmuş sevgilim,
Yüzün gözün söz içinde.
Hangi imla kitabbına baksam,
“Ben” den ayrı yazılıyorsun.
***
Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, güldürür;
Sen hem hastalık hem de sağlık gibisin.
***
Ben gülüşüne öldüm,
O ölüşüme güldü.
Farklıydık işte…

ÖZDEMİR ASAF

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar