BİRLİKTEN GÜÇ DOĞAR

"Kızıl gülüm varlığımın sultanı,
Canım senin hayalınla kuvvatlı,
Kalbimin en kıymetli hasreti,
Neçin bana merhametin azaydı?
İki gözüm, melek yüzüm sevdiğim
Canlar sen üçün kurban olsun !
Kızıl gülüm, kara gözüm dileğim.
Dünya senin bakışından memnun olsun!...
...
Hak benden yeryüzünün halini soruyor; Bana yerden ne hediye getirdin dedi. Dedim : Ondan sana hediye edilecek bir şey, bir söz, bir iş yok ... ! Ama ben dedim ki bir küçük şişe içinde bir tamçı kan getirdim; çok pahalı armağan getirdim. Bundan senin hazinende bulunmaz. Yapmadın sen bunun gibi şeyi! Bu ise kutsal kandır Hak ! Zalimlerin kılıcıyla, hürriyet ve istiklal yolunda şehid olmuş bir yiğidin yaralarından damlamıştır. Al .. Sakla (bunu) !...
...
Dünyada güçsüzlükten kötü şey yok. İnsanın gücü olmazsa belalar içinde kalıyor : Cezalar, hakaretler, sürgünler, hapisler, ölümler her bir yandan bela yağmuru gibi yağacaktır..."

ŞEHİD TÜRKİSTAN ŞAİR VE YAZARI
TÜRKÇÜ ABDUL RAUF FİTRET (1884-1939)

Güçlü daima haklıdır.
Güçlünün haklı olmadığı zamanlarda da hak daima güçlünündür.
Dünyadaki egemen olan adalet anlayışı budur. Oysa adil olmak Tanrı Buyruğudur. Adil olmak için ise; adaleti sağlayacak mutlak bir gücün olması zorunludur.

Türk Atasözü der ki; Güce dayanmayan Hak aciz, Hakka dayanmayan Güç ise zalimdir"

Haklıysan güçlü olmak zorundasın, güçlü olmak için ise; çok çalışmalı, birlik olup gücü elde etmelisin...

Esir Türk ellerinde yaşanan tüm zulümler, tüm sıkıntılar, tüm ölümler. Esir olmayan Türk ellerindeki yokluklar ve geri kalmışlıklar. Türklerin şuurlanamaması, aklı ve bilmi rehber edinmemeleri, Töreye uygun yaşamamaları, bir ve beraber olmamalarındandır.

Güçlü olmanın ilk şartı: gücünün farkına varmak yani Türklük bilincine ve şuuruna ermek sonrada bu potansiyeli ortaya çıkarmak için var güçle çalışmaktan geçer.

Atalarımız binlerce yıldır: "Birlikten güç doğar, nerede birlik orada dirlik" Atasözünü kurtuluşumuzun parolası gibi biz unutmayalım öğüt alalım diye nesilden nesile söylemişlerdir.

Ey bin bir parçaya bölünen Türk Milleti, ya aklını başına devşirip Türklük şuuruna erecek, birlik olup güçlenecek,
Ya da; haklı olsan bile Turan davanda yenilecek, kaybedeceksin

Karar senin...

Fatih Mehmet Yiğit

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar